نمایش " نکش ، صیغه کن " کاری از گروه تئاتر ایده و گفتگو با فرهنگ رومی برنامه گذار و بیژن محان کارگردان این نمایش
18-Mar-2006
نمایش " نکش ، صیغه کن " کاری از گروه تئاتر ایده در گفتگو با فرهنگ رومی برنامه گزار این گروه و بیژن محان کارگردان

گروه تئاتر ایده در طی ماه اخیر برنامه ای در " Folkethus Järntorget " اجرا کرد که در رابطه با خشونت در خانواده بود و این گروه در حال حاضر سرگرم تمرین بر روی تئاتری هست با عنوان " نکش ، صیغه کن ".

نمایش " نکش ، صیغه کن " یک تئاتر کمدی است اما با مضمون بشدت سیاسی. این تئاتر اشاره ایی است به تعصباتی که در فرهنگ و جامعه مرد سالار ایران نسبت به زن و حقوق زنان وجود دارد و از بعد سیاسی چهره ی افرادی را بنمایش در می آورد که پز چپ بودن می دهند ولی آیا در عمل هم اینگونه فکر می کنند یا اینکه دنبال منافع تبلیغاتی و سیاسی خودشان هستند.

از جمله مشکلاتی که سرعت تمرینات بازیگران این تئاتر را کند کرده است ، زندگی روزمره بازیگران یعنی کار و تحصیل است. تمرینات معمولا از ساعت 7:30 شب شروع می شود و تا 10:30 شب ادامه دارد.
از جمله مشکلات دیگر می توان به عدم حمایت مالی مورد نیاز برای اجاره محل سالن اصلی تئاتر اشاره کرد.

در حال حاضر تمرینات این نمایش در مرحله رو خوانی و تمرین متن نمایش و یاد گیری در آوردن ادای کلمات و جمله ها هستش ، بعد از این مرحله به محل دیگری خواهند رفت که تمرینات اصلی نمایش را در آنجا ادامه می دهند.

آن دسته از دوستانی که مایلند در این نمایش بازی کنند و یا هر شکل همکاری داشته باشند ، می توانند با آقای فرهنگ رومی با شماره موبیل 0739192866 تماس بگیرند.

 
 
مجری و تهیه کننده : امیر ختایی
Amir
Tel : (0046)-(0)73-95 22 618
درج مطالب در سایت رادیو جوان فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. تقاضا می کنیم که در صورت کپی برداری و یا هرگونه استفاده از مطالب و اخبار و عکس های سایت رادیو جوان ، منبع خبر که سایت www.radiojavan.net می باشد را ذکر کنید.